HTML

Dilemma

Leírom...

Friss topikok

  • domdodom69 (törölt): Kusturica, Bregovic, Rúzsa: igen, igen, igen :DD (2009.12.18. 13:48) Ráz a hideg
  • domdodom69 (törölt): @Dee L'hemaa: már nem emlékszem, miért :) egyébként nem olyan bonyolult. rákattintottam a nevedre... (2009.11.26. 15:09) ShakuEcho

Linkblog

ShakuEcho

2009.11.24. 10:38 | Dee L'hemaa | 4 komment

Szeretem a zenét.

Azt amit kivált, hogy kikapcsol, vagy felráz, hogy megérint valamit belül, avagy épp elgondolkodtat.

Persze zenéje válogatja, van ami nem pont arról szól, hogy gondolatok ébredjenek:)

Ez a zenekar szövegek terén sem küzd kihívásokkal, ami annyira nem meglepő, hisz...

Hallgassátok www.shakuecho.com/blog/wp-content/uploads/2008/02/track08-engedd.mp3

Azt mondtad, menjek, ha vársz, és jössz, hogyha várlak,
mert minket összekötnek fényes, kis szálak.
Emlékszel, nevettünk, sírtunk, csak most volt ez, nem rég.
Egy kis zugban meglapul ezernyi, színes emlék.
Ha nem simulhat bőrömhöz a bőröd,
csak vigyázok rád, hadd legyek az őröd.
Ha nem hagyod azt sem, hogy hozzád szóljak,
csak engedd, hogy néha kicsit rád gondoljak.
Ha a fényes szálakból semmi sem maradt,
csak hadd üljek csöndben az ablakod alatt.
Engedd, hogy egy dalban elrejtselek,
de ne engedd, hogy elfelejtselek!
Most meg kell, hogy mondjam, és erről beszélni kényes,
az a sok kis szál már nem olyan fényes,
pedig még megyek, ha vársz rám, hisz most volt ez nem rég.
Egy kis zugban meglapul ezernyi színes emlék.

Címkék: zene ajánló élmény hallgatnivaló engedd shakuecho

A bejegyzés trackback címe:

https://deelhemaa.blog.hu/api/trackback/id/tr661548408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dee L'hemaa 2009.11.26. 14:20:39

Most csak nézek "mint a lukinyúl":D
Eddig azt hittem ha nincs ott a blog a nevem mellett nem is látszik.
Hiába új még nekem ez a blog.hu-s izé.
Na nem mintha bármi top secret dolog lenne itt:)

@Ádám72: Örülök! Van még az oldalon néhány elgondolkodtató "darab".

@vagyok, aki vagyok...: Hogyteccikmondani?:D

domdodom69 (törölt) 2009.11.26. 15:09:30

@Dee L'hemaa: már nem emlékszem, miért :)

egyébként nem olyan bonyolult. rákattintottam a nevedre és máris ott az adatlapod, a blogoddal...
gondoltam megnézem, ki az, aki jár-kel nálam :)
süti beállítások módosítása